روز وصل دوستداران یاد باد یاد باد آن روزگاران یاد باد
روز وصل دوستداران یاد باد یاد باد آن روزگاران یاد باد

روز وصل دوستداران یاد باد یاد باد آن روزگاران یاد باد

به سخره گرفتن اقتصاد پهلوی از زبان یار غار محمدرضا شاه

https://s6.uupload.ir/files/%D8%A8%D9%87_%D8%B3%D8%AE%D8%B1%D9%87_8wze.jpg

به سخره گرفتن اقتصاد پهلوی از زبان یار غار محمدرضا شاه

25فروردین سال‌مرگ اسدالله علم

سر شام، شاهنشاه فرمودند بانک مرکزی گزارش می‌دهد 22% رشد اقتصادی در سه ماهه اول سال بالا رفته است. از من تصدیق خواستند. فرمودند آیا واقعاً تعجب نمی‌کنی؟ عرض کردم تعجب نمی‌کنم [و] باور [هم] نمی‌کنم. این گزارشات دروغ است. چون در حضور دیگران بود، ‌شاهنشاه خوش‌شان نیامد. من هم فهمیدم جسارت کرده‌ام، ولی دیر شده بود! ماشاءالله شاه آن قدر علاقه به پیشرفت کشور دارد که در این زمینه هر مهملی را به عرض برسانند، قبول می‌فرمایند و به همین جهت گاهی دچار مشکلات مالی و مشکلات دیگر می‌شویم.( 48/6/15، یادداشت های علم، ج1، ص257، انتشارات معین،1395)

به رسانه رسمی بنیاد تاریخ‌پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.