روز وصل دوستداران یاد باد یاد باد آن روزگاران یاد باد
روز وصل دوستداران یاد باد یاد باد آن روزگاران یاد باد

روز وصل دوستداران یاد باد یاد باد آن روزگاران یاد باد

ظریف: از من می‌ترسند.

ظریف: از من می‌ترسند.

دلواپسان از انتخاب من نترسید

از هیبت «لولو سر خرمن» نترسید

گاهی مرض، بدبینی است و بدگمانی

بیمارها! از دکتر و سوزن نترسید

من در سیاست می‌توانم گل بکارم

با دیدن انواع فوت‌و‌فن نترسید

موشک نمی‌خواهد ولی خودکار خوب است

پرتاب خواهم کرد بر دشمن، نترسید!

دیگر نترسید و نلرزید از تعامل

از گرمی دستان اهریمن نترسید

تا هارت‌و‌پورتی می‌کند حتما بترسید

از دوستی با مرد جنتلمن نترسید

با هم قدم‌رو می‌رویم از خط قرمز

از خنده‌ها و چشمک شومن، نترسید

کافی‌ست تا آنقدرها کودن نباشیم

از گریه‌‌ی رندانه‌ی آن زن نترسید

تضمین گرفتم در خیابان‌ها برقصید

از نقض عهد یانکی جرزن نترسید

سوگند خوردم واقعا؟ گویا شکسته

کفاره‌‌‌اش با من شما اصلا نترسید!!

از قیمت ارز و طلا دیگر نپرسید

از نرخ کالا، خودرو یا مسکن نترسید

با حزب «خر» ایران گلستان می‌شود، پس

این‌دفعه از «با کدخدا بستن» نترسید

سوده سلامت

وطنزبهترین شعرهای طنز

vatanz_ir

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.